Online jaarverslag 2016: selectie van bijzondere projecten in beeld

Gepubliceerd: 15 februari 2017

Bent u benieuwd hoe Deltares zich in 2016 heeft ingezet voor veilige en duurzame delta’s, kustregio’s en riviergebieden? Met veel plezier delen we ons digitale jaarverslag met hierin bijzondere projecten waar we, in samenwerking met andere partijen, onze kennis over water en ondergrond toepasbaar hebben gemaakt.

Het waren er teveel om allemaal mee te nemen in dit verslag. Aan de hand van vijf dossiers bodemdaling, klimaatadaptatie, nature-based engineering, zoetwaterschaarste en overstromingsrisico hebben we een selectie gemaakt van de Nederlandse en internationale hoogtepunten.

Vergeet niet ook een blik te werpen op de informatie over onze unieke faciliteiten. Hier leest en ziet u hoe de Noordzee ons een schatkist aan informatie levert, hoe we in de Deltagoot golven los lieten op een kunststof damwand en meer innovatieve onderzoeken gefaciliteerd door onze laboratoria, veldstudies, proefopstellingen en simulatoren.

Veel lees- en kijkplezier!

Bekijk ons jaarverslag 2016 (NL versie)